وبسایت تست در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی مطالب سایت تابع قوانین کشور می‌باشد.

تبلیغات

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

محل تبلیغات شما کسب درآمد از پاپ آپ

دانلود آهنگ جدید هادی اسکندری به نام بارون زده

آهنگموزیک 13 خرداد 1398 93 بازدید 0 دیدگاه

دانلود آهنگ جدید هادی اسکندری به نام بارون زده

Hadi Eskandari - Baroon Zade

+ متن ترانه بارون زده از هادی اسکندری

دانلود آهنگ جدید هادی اسکندری به نام بارون زده

+ متن ترانه بارون زده از هادی اسکندری

چند شبه حالم بده ، فکرت زده به این سرم
تو نباشی می میرم ، بی تو من کجا برم؟
بارون زده شهرو پر از یاد تو کرده لعنتی
تغییر کردی - بد نبودی - بد شدی به راحتی

من برم از دلت دلت خنک می شه
کی با عشقش آخه یک شبه بد میشه؟
من برم از دلت جایی ندارم . . . تنها ....
من برم از دلت بی تو نمی تونم
تو کجایی ببینی چند شبه داغونم
آره بی تو نمی تونم ....
من تا تمومش با تو ام تو منه دیوونه رو باور کن
از چیزی که ترسیدم که نباید بشه آخر شد
چرا یه شبه باهام بد شدی بگو چی دیدی ازم راحت باش
اما بدون دیوونت تو رو با جون و دلش باور داشت
نری ای کاش

من برم از دلت دلت خنک می شه
کی با عشقش آخه یک شبه بد میشه؟
من برم از دلت جایی ندارم . . . تنها ....
من برم از دلت بی تو نمی تونم
تو کجایی ببینی چند شبه داغونم
آره بی تو نمی تونم ....

پخش آنلاين
 
 

1 ستاره توسط 0 نفر

آهنگ های پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

کد امنیتی رفرش
به کانال تلگرام سایت بپیونید
ورود